Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Srpen 24 09:36:50 CEST 2003

> Souhlasim. Jen me jako linuxovemu zacatecniku tehdy u znameho, ktery mi
> predvadel ruzne distribuce, pripadal ten Mandrake pritulnejsi. Mozna se
> jejich tym v te dobe vice zameril na desktop a proste default konfigurace
> serveru mela vice napadnutelnych mist, nez default instalace RH. No a v te
> dobe byla k dispozici tusim pouze MDK8.1, ale oznacovana jako unstable,
ale
> je mozne ze se mylim.

Souhlasim to tehle urovne:
a) stavet server na mandrake verze neco.0 lze - pokud vite co delate a pokud
si ho zabezpecite
b) defaultni konfigurace _stare_ distribuce ma vzdy chyby z pohledu te
novejsi ( te dobe tedy mdk 8.1)
c) neee, cislovana verze mandrake neni nikdu vyvojova. Vyvojova verze se
jmenuje Cooker a meni s v case kontinualne pod rukama.
d) ano, defaultni konfigurace mdk 8.0 muze mit vice der nez rh 7.3 Stejne
jako 8.0 na vice chyb nez mdk 8.1

... vsechny me servery jedou na mandraku ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel. s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz