eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0040

Dan Caslavka dan1 na email.cz
Neděle Srpen 24 21:10:18 CEST 2003

Dobry den,

bezi mi router / samba server na Pentiu75 s 32MB RAM.
System je RH 9, kernel 2.4.20-8
Sitove karty jsou 100mbit chip Realtek 8139.
ovladac - modul 8139too.o

Pri kopirovani dat na server se objevuji stejna chybova hlaseni:
eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0040
a po par MB dat se sitova karta zasekne.

Kdyz jsem hledal pricinu problemu, nasel jsem nejpravdepodobnejsi
vysvetleni a zaroven i reseni na:
http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/net/9512/0021.html
je tam patch pro driver Realtek 8390.c
Ten vsak nejspis nepujde pouzit pro muj driver 8139too.

Ve zdroji ovladace (8139too.c) jsem nasel jeden parametr

/* Maximum events (Rx packets, etc.) to handle at each interrupt. */
static int max_interrupt_work = 20;

Mohlo by pomoci zvyseni teto hodnoty?

Muj dotaz je dvoji:

- nesetkal jste se nekdo s podobnym problemem / resenim jak na to?
- pokud provedu zmenu ve zdroji 8139too.c - jak zkompilovat novy ovladac
8139too.o (staci odkaz na nejaky man, help - jsem uplny zacatecnik,
takze se omlouvam za nejspis trivialni dotaz)

Diky za jakoukoliv pomoc,
Dan.