ATI Radeon 9200 128 MB, 8x AGP

Jaroslav Kucera unclefido na mail.muni.cz
Neděle Srpen 24 21:55:04 CEST 2003

On Sun, 24 Aug 2003 14:28:20 +0000, Jan Beitl wrote:

> Nyní se chci zeptat na GK viz. subj. Mam MDK 9.1 a detekuje ji jako
> VESA, ale to by tolik nevadilo, kdyby obn. frekvence monitoru nebyla
> pevne nastavena na 60 Hz. Potreboval bych ji dostat na 85 Hz. Jak na to
> ? Poradi mi někdo ? Na webu vyrobce ( www.ati.com ) nejsou drivery pro
> linux.

Nenapsal jste jakou grafickou kartu ze to nyni vlastnite, tudiz je celkem
tezke chtit nejake konkretni rady.
Na webu spolecnosti ATI jsem drivery pro linux nasel

http://www.ati.com/support/driver.html

Pokud je vase karta prilis nova, budete si muset na ovladace pockat,
protoze (mozna se pletu) ve standardu VESA je jako jedina podporovana
frekvence prave 60 Hz, tudiz svou kartu s timto ovladacem k vyssi
frekvenci nejspise neprinutite...

--
Jaroslav Kucera

`long long long' is too long for GCC

It's nice to be important. But it's more important to be nice!