Dve 3c509B na jednom PC

Jiří Volf jvolf na trimill.cz
Pondělí Srpen 25 07:36:07 CEST 2003

Jiří Volf
Trimill, a.s., Zlín CZ
tel. +420 577 112 118
e-mail: jvolf na trimill.cz
----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapadlo na melzer.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odesláno: 22. srpna 2003 14:54
Předmět: Re: Dve 3c509B na jednom PC

Jenom takovy dotaz (na profesionalni slepotu):

>alias eth1 3c509
>options eth1 irq=10 io=0x300
>alias eth2 3c509
>options eth2 irq=15 io=0x320

>Mate i nejakou eth0? Sitovky se pocitaji od nuly.

Jasne, na eth0 je PCI karta

>Jinak 3c509 provadi autodetekci vsech existujicich v systemu, takze
zadavani
>parametru je lehce zbytecne.

Ano, tohle jsem také zjistil, ale zkusil jsem to, co kdyby ...

>IRQ 15 navic byva vetsinou pouzito pro sekundarni kanal IDE.

Tuším, že 15 ka v případě absence sIDE je také volná. Nicméně zkoušel jsem
to i s 5 kou, ale výsledek byl stejný..
Taky jsem zřejmě v prvním emailu nedostatečně nezdůraznil, že hodnoty jsem
na kartě nastavil právě
pomocí zmíněných utilit pro 3com, takže se omlouvám.

Myslím si, že v BIOSu to nebylo, neboť jedna z těch karet jela bez
jakýchkoliv problémů. Zkoušel jsem
ji dát i do jiného slotu, ale bezúspěšně (pořád stejný problém)

Zdraví

Jiří Volf

P.S. Už jse to vyřešil jinou síťovou kartou

--
Petr "Zapik" Zapadlo
nebo staci jen autorovi?