Jakou kartu s DVI a TV-OUT

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Srpen 25 10:48:43 CEST 2003

Dobry den.

Prosim o odpoved jen ty, kteri skutecne maji praktickou zkusenost.

Mate tip na grafickou kartu s vystupy DVI a TV-out, ktere by mohly fungovat
najednou? Za zdi moji pracovny je obyvak s televizi. Mam natazene kabely k
televizi. Do pracovny jsem si koupil LCD s DVI vstupem a chtel bych vymenit
i grafickou kartu, aby mela DVI vystup. Ale chtel bych nejakou, ktera umi
zaroven i TV-out, ale aby byl obraz videt na obou zarizenich - jak na LCD,
tak TV. Moje soucasna karta sice umi TV-out, ale vypne mi pri tom monitor,
takze me nekdo musi navadet, abych vedel, kam kliknout mysi. Nepotrebuju ani
tak to, aby na kazdem slo zobrazovat neco jineho, ale abych mohl v klidu s
pohledem na LCD pustit film a jit se vedle divat na televizi. Ma to nekdo
takhle? Ale zajima me skutecne jen DVI + TV-OUT.
Jo a pouziti: Vetsinou 2D - prace, filmy, obrazky, programovani. Jen obcas
3D - nejaka hra treba i pod wokny sportovni NHL, FIFA atd.

Diky

TNX