OT:samba a chyba nazani souboru

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 25 15:42:28 CEST 2003

> Mam podobny, presto ale trochu jiny problem se sambou:
>
> Mejse sitovy disk P: a sitovy disk Z: (oba samba 2.2.3, i kdyz si ted
> nejsem verzi uplne jist).

Wow! Kde to bezi, ze bych udelal mensi navstevu ...

Nevim o jedine distribuci, ktera by backportovala opravy az to verze
2.2.3, nejstarsi co znam ma Debian a ty maji sambu postavenou nad verzi
2.2.3a.

> Spustim Explorer a na disku Z: vytvorim adresar. Ok. Pak vytvorim
> soubor. Ok. Pak zkopiruju neprazdny adresar z P:. Ok. Pak presunu
> neprazdny adresar z P:. Operace sice probehne spravne, ale na Z: se
> zmeni pristupova prava v tomto adresari na 700. Zkousel jsem force
> create mode a force directory mode, create mode a directory mode, ale
> nejak se mi nedari najit vhodnou kombinaci.

Ty P: a Z: jsou na stejnem serveru? Jaka prava ma ten adresar pred
presunutim? Presunuti totiz neni "create", cili prava a ostatni podobne
informace zustanou zachovany, zmeni se pouze umisteni v adresarich.

> Pokud jste se s tim nikdo nesetkal, tak tento prispevek s klidem
> ignorujte, treba to vyresi upgrade.

At uz to je jakkoliv, tak pokud to se sambou myslite vazne, vrele
doporucuju pouzivat 2.2.8a (ostatne prectete si, co se pise hned na uvodni
strance www.samba.org).

-- Honza Houstek