jak zachranit debian

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pondělí Srpen 25 20:35:04 CEST 2003

Zdar.

Nevim presne jak, ale podarilo se mi silne ponicit instalaci debianu. Cannot
mount root fs. Tak jsem nabootoval z rescue diskety, pouzil fsck, opravil
hromadu chyb.

Ted jsem ve stavu, kdy start systemu probehne az do chvile, kdy (podle hlasek
na konzoli) nabehne init, a pak:
kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k net-pf-1, errno=2
INIT: cannot execute "/etc/init.d/rcS"
Entering runlevel: 2

Pak dostanu login prompt, ale misto jmena stroje je tam napsano (none). Po
zadani jmena nabehne opet login prompt. Tucnak (jedu pres framebuffer) je
stale zobrazen. Virtualni konzole nenabehnou (mam pocit, ze jeden z
poskozenych souboru byl /sbin/getty). Sitova karta nenabehne.

Restart trojhmatem nelze. (Cannot open /var/run/shutdown.pid)

Da se s tim neco delat? Nebo se na to mam proste vykaslat a reinstalovat?

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F