Hrozba softwareovych patentu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Srpen 25 21:39:43 CEST 2003

Marcel Kolaja wrote:
> Dovoluji si Vám oznámit, že soLNet, s.r.o. a Dan Ohnesorg vytvořili
> stránku, kterou můžete použít jako "blokovací stránku". K dispozici je na
> http://www.linux.cz/patents/ondemo.html
> a http://www.solnet.cz/noepatents-pub/index.html.

Blbá připomínka: představte si, nějakého člověka, který netuší
1) že software není patentovaný,
2) že se něco takového chystá,
3) proč je to blbost,
jak si přečte větu "Tento server přerušil provoz, neboť jej ohrožují
softwarové patenty!".

Tak to voni něco ukradli a teď kvůli tomu musej zavřít krám! A proč to
takhle vytrubujou? Jo voni chtějí, aby se jim to pardonovalo? Nojo,
čecháčci, všechno chtějí zadarmo nebo ukrást.

Chci tím jenom říct, že mi ten nadpis připadá trochu nešťastný. A abych
byla taky trochu konstruktivní, tak co např. "Tento server přerušil
provoz na protest proti chystaným softwarovým patentům!".

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical