RH9 hacked :(

Pavel Kratina kratinap na volny.cz
Pondělí Srpen 25 22:49:14 CEST 2003

Dobry den,
predem jsem tot. zacatecnik s OS linuxem.
A pred casem se mi podarilo naistalovat RH9 coby router
se vsemi moznymi aplikace. Avsak nez jsem se prokousal iptables a vsemi
pathemi ktere byly vystaveny na redhat.com, do systemu se mi nekdo vloupal.
Je to ciste PC k seznamemi tedy neobsahuje zadna dulezita data, jen mnoho
hodin stravenych u instalace (P150 96MB RAM).

Nasel jsem mnoho programu po systemu ktery byly vylozene cizi, smazal jsem
je a reinstaloval rpm balicky, ktere podle databaze meli jinou velikost.

Avsak mam velky problem s prikazem /sbin/init :(
vzdy kdyz jej zavolam z konzole ohlasi

/dev/null
FUCK: Can't find sys_call_table[]
to mi taky prijde divny, ze by pouzivaly v RHL takovy vyrazy :)))
kazdopadne ho nemohu opravit , "smazat", reinstalovat..... i pri reinstalasi
SysVinit-2.84-13.i386.rpm
mam permission denied.

Help jak na to anihz bych musel cely system reinstalovat. I kdyz v otazce
bezpecnosti nebylo by to lepsi ?
Dekuji mnohokrat Pavel K