wshaper, zadost o radu po ICQ

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Srpen 26 04:05:02 CEST 2003

Ahoj vespolek,

nevim si nejak rady se spravnym nastavenim scriptu wshaper.

Nemohl by mi nekdo z Vas soukrome pres ICQ poradit?

Zatim jsem to provizorne nastavil tak, ze pro druhy pocitac (eth1) je fixne
oriznuty trafic na 32kbit/s, ale potreboval bych, pokud je na eth0 nulovy
provoz, aby pocitac na eth1 dostal plnych 128kbit/s. Opacne, pokud na eth0
bude jakykoli provoz, aby se trafic na eth1 okamzite orizl na onech
32kbit/s. Nejake odstupnonani podle velikosti paketu snad ani nastavovat
nepotrebuji.

Do problematiky siti zatim moc nevidim, i kdyz se tento nedostatek snazim
dohnat, na tohle proste nejak zatim nestacim.

Dnes a zitra budu pres ICQ dostupny od odpolednich hodin, jinak plati, co je
uvedeno u ICQ kontaktu na me.

Vysledne funkcni nastaveni, tj. pripadne vyreseni problemu, sem samozrejme
zaposlu, aby z nej mohli mit uzitek i jini, predevsim novacci, kteri resi
stejny problem.

Dekuji,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz