jak zachranit debian

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Srpen 26 06:09:23 CEST 2003

On Mon, Aug 25, 2003 at 11:31:04PM +0200, Honza Houstek wrote:

> Oficialne nic takoveho IMHO neumoznuje, nicmene rucne by se to nejak
> provest asi dalo (dpkg -i na vsechny pouzite baliky by melo stacit).

mozno by stacilo apt-get install --reinstall ...
a pokial sa neda zistit zoznam nainstalovanych balickov pomocou
dpkg --get-selections, tak pomoze ls -l /var/lib/dpkg/info

mozno pomoze aj /var/lib/dpkg/status (/var/backups/dpkg.status*)

zavisi to od toho, v akom "hroznom" je to stave

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE