instalace RedHatu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Srpen 26 12:15:56 CEST 2003

V Út, 26. 08. 2003 v 10:26, Ivo Panacek píše:
> Dobry den,
>
> mel bych kratky dotaz: domnivate se, ze lze instalovat
> starsi verzi RedHatu (7.2) pomoci instalacnich obrazu
> verze novejsi (9) ? Jde mi o to, ze v puvodnim je 2.4.7
> kernel a ja potrebuji pouzit novejsi HW (Adaptec).
> A pokud ne primo, slo by ho nejak presvedcit ?
> Tj. editaci neceho v initrd.
Nevim, ale predpokladal bych problemy. Pokousel jsem se sveho casu
vyrabet si updatovanou verzi RH 7.2, pomoci anacondy a vse mi chodilo do
te doby, nez byl pro RH 7.2 uvolnen update 2.4.18 (nebo tak nejak), pak
uz anaconda pri instalaci havarovala (nevim presne na cem, v pythonu se
nevyznam). Myslim, ze by toho slo ale dosahnou upgradem instalace RH
7.3, ktery je RH 7.2 velmi podobny a navic na jadru 2.4.18 zacinal.

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.