up2date, kernel, no module error

Karel Sandler sandler na ujf.cas.cz
Úterý Srpen 26 16:21:56 CEST 2003

Provedl jsem neuvazene up2date na RH8 vcetne jadra z 2.4.18 na 2.4.20. Pro
vsechny rpm probehl update uspesne, az na jadro. Duvod je ten, ze pri
puvodni instalaci bylo nutne z diskety dodat driver pro RAID adapter a nyni
se pri up2date objevila tato hlaska:

54:kernel       No module megaide found for kernel 2.4.20-20.8
error: %post(kernel-2.4.20-20.8) scriptlet failed, exit status 1

V /lib/modules/2.4.18-14/kernel/drivers/scsi jsem nasel megaide.o a
zkopiroval do /lib/modules/2.4.20-20.8/kernel/drivers/scsi. Drive nez udelam
cokoliv dal, prosim o radu. Pohled do /boot a linky rikaji, ze po restartu
se linux nerozjede, update jadra zustal v puli cesty. Otazkou nyni je,
jestli a jak se vratit k puvodnimu jadru, nebo zda dokoncit, a jak, jeho
update.

Update jadra jsem volil jen kvuli tomu, ze to vyzadovaly nove iptables.
Jeste poznamka. Puvodne jsem chtel instalovat RH9, ale SCSI driver, ktery
jsem mel pro RH8, byl odmitnut.

Diky predem za kazdou radu. Snad prijde drive, nez u nas vypadne 220.

K.Sandler