Package management (Re: RH9 hacked)

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 10:22:23 CEST 2003

	Debiana neumim a pouze se s nim seznamuji, ale uz vim to, ze mohu urcite DEB baliky "nastavit" tak, aby se neaktualizovaly... - kolega tak nastavi vse, co si kompiluje ze source, aby mu to balickovaci system nepreplacl pri prvni vhodne prilezitosti. Je-li to spravna cesta nevim, rozhodne by se dala aplikovat na Vasi situaci, kterou uvadite jako priklad (tim jsme se odklonili od RPM, coz nevadi, protoze ja jsem se branil ciste mluvit o RPM od zacatku diskuse).

	Rozhodne si vsak nemyslim, ze je volba - system s balickovanim vs. system via TGZ - to je dost cernobile...

> P.S. opravdu by nešlo zalamovat řádky?

	Urcite sly - pokud poradite, muzete to mit hned... Stejne jako spravne In-Reply-To ID apod. - staci, kdyz mi reknete, jak donutit MUA Outlook s MTA Exchange k teto cinnosti, rad Vam vyhovim, mne to krka rovnez (dale pak kodovani cestiny, coz se zde neprojevuje apod.). Pruzkumem jsem stravil nekolik (asi tak 20 celkove) hodin bez vysledku (IMHO nejsem zdaleka sam v teto komunite, kdo je "nucen" pouzivat tuto kombinaci), staci mi i informace, ze novy MS Exchange (XP) je umravneny...