FW: clipboard

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Středa Srpen 27 11:37:23 CEST 2003

skusal som vsetky kombinacie, ktore popisujete. ale pri kopirovani dat do
IDEA-i, proste smola. asi 2x to fungovalo, ale nepodarilo sa mi uspech
zreprodukovat. ktovie cim to bolo. takisto pri kopirovani dat z gpgp (tam to
riesim cez konzolu). a obcas mam problemy aj v aplikaciach, kde to normalne
funguje. ak prenasam binarne data, prenesie sa len ich cast.
skusal som aj clipboardove utility. nepomohlo.

btw.: testoval som to pod mandrake8.2, gnome, kde, windowmaker.

g.

--> jedine zaludnosti, na ktere jsem narazil, spocivaji v tom,
--> ze se obcas
--> kombinuje
--> - styl "oznacit kurzorem, vlozit prostrednim tlacitkem"
--> - se  stylem "ctrl+c, ctrl+v"
--> - a v konzoli je treba leckdy pridrzet pri oznacovani shift
--> - a kopiruje-li se pres prostredni tlacitko, zmizi z
--> klipboardu obsah
--> pri zavreni zdrojove aplikace nebo pri zruseni vyberu
-->
--> existuji utility, ktere obsahuji historii clipboardu - to
--> by Vam mohlo
--> pomoci se zorientovat
-->
--> clipboard se chova v X sice trochu zvlastne, ale funguje
-->
--> --