soft patenty

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 14:14:30 CEST 2003

	Prominte, ale to co pisete je totalni kravina (fakt sorry) - ujasnete si, co to je patent... - jenom drobna poznamka, na co, co se zhusta pouziva nemuze vzniknout patent - leda tak opacne - v souvislosti s MS produkty mne napada, zda-li se svet nahodou do toho podruci a nevolnictvi nehrne sam a dobrovolne, pak exotu s jinymi OS to nevytrhne..:-) Co treba povinne vyrobky zatizene patenty viditelne oznacovat (aspon ubyde mista na ty kydy, ktery jsou casto pomalu lzive)? Treba si zakaznici vyberou jinak...

> chci svet, kde rozhoduje silnejsi, chci svet, kde se clovek
> muze UCINNE
> dovolat svych prav bez ohledu na svoji (malou) silu.

	:-) A kde prosim je na Zemi kousek takoveto zeme?