soft patenty

Petr Klima qaxi na seznam.cz
Středa Srpen 27 15:24:41 CEST 2003

> 	Mozna - shodneme se ale na tom, ze si svuj vyzkum patentovat mohla? Tak a ted mi reknete, co je (by bylo - Evropa) spatne na tom, ze to pravo mela?

1. zapnete si prosim zalamovani radku, spatne se to po Vas cte. Diky.

2. patentova ochrana, ale trvani na licencnich poplatcich zapricinuje
technicka zverstva ktera potkavame kazdy den
	viz.VHS kontra BETA = formaty videokazet a zaznamu

	z IT DSSS kontra HFSS = mikrovlnne spoje

		tyhle priklady ukazuji jak pokrocila technologie 				(BETA,HFSS) kterou
		jeji "tvurce" zapatentoval byl prevalcovan HORSI
		technologii.

PROC - za tou horsi technologii staly $$$ (spis tedy o par radu vic)
ktere mohli davat licence zadarmo ...

pro mne z toho plyne:

pomohly tvurci patenty na SW ? NE

potrebuje nekdo patenty na SW ? ANO ti kdo maji $$$ na jejich prosazeni

potrebuji ostatni patenty na SW ? NE