kmail --check a zanechani zprav na serveru

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Středa Srpen 27 18:26:43 CEST 2003

Pouzivam postovniho klienta Kmail (MDK 9.1). Vyhovuje mi az na jednu
vec. Na adrese www.seznam.cz chci doslou postu nechat na serveru. Ale
behem 4.mesicu, co pouzivam linux, mi Kmail vypsal cirka 5x hlasku:

"Server POP3 nepodporuje prikaz UIDL. Tento prikaz je potrebny pro
spolehlive urceni toho, ktere zpravy na serveru jiz byly KMailem
prohlizeny. Moznost ponechani zprav na serveru nebude tudiz fungovat
jak by mela".

Pri dalsi kontrole kmail stahuje veskere zpravy. A pokud to je 18Mb, je
to na dial-upu problem.

Proto by mne zajimalo, zdali resil nekdo podobny problem, ci je to chyba
Kmailu, seznamu, nebo kdovikoho.

Dekuji         S pozdravem Fojtik Radomir