pdns se porad pta..

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Srpen 27 18:57:17 CEST 2003

> Take jsem se o vikendu pokusil nainstalovat pdnsd k oblibene proxy
> wwwoffle, ale mel bych jeste otazku: v /etc/resolv.conf jsem smazal
> zaznamy krome - nameserver 127.0.0.1 Ale po pripojeni mi k nemu kppp
> prida dalsi dva od meho provaidera. A mne zajima, zdali je to v poradku,
> ci nikoli.

V poradku to je - nekde v konfiguraci pripojovacich skriptu je i uprava
/etc/resolv.conf. Pokud vam tam to 127.0.0.1 zustava na prvnim miste, tak
je to dokonce zadouci chovani, nebot bude resolver fungovat i pri vypadku
pdnsd. Nicmene by nemel byt problem tu editaci /etc/resolv.conf vypnout.

-- Honza Houstek