Zkusenosti se sambou 3.0 beta RC1

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Srpen 28 08:12:53 CEST 2003

> Ja pouzivam 3.0.0beta3 (pro RC1 neni rpm). Unicode funguje,
> tj. vidim spravna jmena souboru mezi Linuxem a Win. Beta3 ma
> jeste nejake chybky v Unicode, ale ty jsou v RC1 opravene.

Puvodne jsem chtel mrcet, ze vic info by neskodilo. Zejmena, jak nastavit to
UTF8. Pak jsem mrcel doopravdy, kdyz jsem hledal nejake parametry na
nastaveni kodovani a ony tam nebyly. Treba client code page = 852 nikde.
Nakonec jsem zjistil, ze se tam skutecne nemusi nic nastavovat a ono to
funguje s cestinou. Odzkouseno pripojenim W2K do domeny a vytvorenim
hnusneho jmena souboru s hackovanymi a carkovanymi pismeny.
Jeste dotaz, mate nekdo tip, jak zajistit, aby uzivatel mel na kazdem stroji
stejne nastaveni posty, ale aby se zaroven nekopirovaly dokumenty a pracovni
plocha? Spousta uzivatelu ma takovy blby zvyk ukladat si velke soubory na
plochu a pak to lita mezi serverem a pracovnimi stanicemi.

TNX