instalace hardwaru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 12:48:13 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 07:22:17PM +0200, Filip Koláo wrote:
> Zdravim, jsem zacatecnik v linuxu a pri instalaci RH mi nenasel instalator
> WIreles kartu. Muzete mi nekdo poradit jak hardware po nainstalovani systemu
> doinstalovat?
>
> Predem dekuji za odpoved Filip

Tak jako ve widlich mate pro kartu ovladac, i v linuxu je neco podobneho.
Obvykle se jedna o modul do kernelu. Googlem si vyhledejte, ktery modul to je.
Je dost pravdepodobne, ze jej RH bude mit jiz v sobe. Vic vam v tuto chvili
nemohu poradit, protoze jste neuvedl o jakou kartu se jedna.

Rozhodne si prectete Hardware-howto a kernel-howto a instalacni prirucku RH.

Jestli mate XI626, prohledejte archiv teto konference.

-- Dalibor Straka