posta v lokalni siti

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:15:52 CEST 2003

On Thu, Aug 28, 2003 at 12:56:35PM +0200, Ales Nehyba wrote:
> Dobry den,
>
> mam domenu domena.cz a pro domena.cz 20 mailovych adres. Dale mam
> lokalni sit s 10 PC pripojenou k internetu pres router. V lokalni
> siti bezi sendmail jako SMTP proxy. Uzivatele techto pocitacu jsou
> majiteli mailovych adres v domena.cz. Zbytek majitelu mailovych adres
> domeny domena.cz je pripojen k inetu jinde.
>
> Hledam zpusob jak vyresit pripad, kdy uzivatel z lokalni site zasila
> mail jinemu uzivateli v domena.cz, ktery je zaroven pripojen z teze
> site. Jde nejak zaridit, aby se mail pro takoveho uzivatele neposilal
> [...]

Ahoj Alesi,

prosim zalamuj radky, neda se to cist. Zalezi na tom, jak mate nastavene
vybirani e-mailu. Stahuji si uzivatele postu pres POP3 nebo IMAP nebo
se primo pripojuji k serveru pres terminal:-)? Resp. ktery pocitac dela
domenovy kos. Jestli si lide postu stahuji pres pop3, tak se holt posta
odesle na server a tam pretrva tak dlouho, nez si ji nekdo stahne.

-- Dalibor Straka