ASA pod linuxem

Lubomír Odráška lubomir.odraska na prodiss.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:06:58 CEST 2003

Dobry den,
mam rozebehnutou ASA na linuxu, distribuce mdk 9.0. Databazovy server bezi, v linuxu se na ni pripojim. Ale nepripojim se z windows. Linux bezi jako server, kde na sambe mam nasdilenou slozku s databazi. Mam nastavene prava na tuto databazi (i adresar), aby mohl kdokoliv ji cist, zapisovat, atd.... zasilam vam i obrazek nastaveni ODBC ve windows. Dodrzuji i mala a velka pismena. Mam nastavenu i IP adresu v polozce Network v nastaveni ODBC. Linuxovou stanici, kde bezi databazi v pohode "PINGnu", i v okolnich pocitacich ji vidim vcetne adresare nasdileneho sambou. Drive se mi podarilo vse rozchodit, ze jsem se pripojil s jakekoliv stanice na databazi, ale po preinstalovani systemu se mi to nedari. v cem muze byt problem? I klienta ve windows mam verze 7.

L.O.