soft patenty

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Srpen 29 10:13:35 CEST 2003

Zdravim!

> Urcite by se naslo par firem, ktere na patentech a jejich prodeji
> slusne vydelavaji (jsou dokonce takove ktere jen vymysleji a
> patentuji/licencuji a dalsi produkci za urcity poplatek prenechavaji
> jinym).

Prosim, ukazte mi jedinou takovou firmu. Jsou firmy, ktere si patentuji
cosi trivialniho, co uz davno vymysleli jini, a pak se snazi vysoudit
miliony nebo je ziskat za to, ze se soudit nebudou (coz jiste hranici
s vydiranim, ale bohuzel je to tezko prokazatelne). Ale neznam jedinou
firmu, ktera by v oblasti SW vyvinula neco opravdu noveho, patentovala
si to a zivila se jen patentovymi licencemi.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
hAS ANYONE SEEN MY cAPSLOCK KEY?