soft patenty

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Srpen 29 11:00:21 CEST 2003

	Neni to sice presne dle vaseho kriteria, ale MP3 - tedy zejmena zvukovy model - to je hmotne? Nestoji za tom spousta prace? Tedy zejmena u Fraunhofer Institutu?

	Dale - myslim si, ze v oblasti pameti nejsou vsechny patenty jen "hmotneho charakteru" - co treba firma RAMBUS - co ja o ni vim, tak se prave specializuje na vymysleni a licencovani - IMHO sama nic nevyrabi a skutecne pouze vymysli a zije z licencnich poplatku.

	Mohu se samozrejme mylit a budu rad, kdyz mi to nekdo rekne...