odpalena ext3, ale co FAT32 ?

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 30 01:32:41 CEST 2003

Dobrý den,

> Tusim ze nekdo mel s timhle problemy, v jeho distribuci to snad neumelo
> FAT-32 ci co. Reseni se ale nakonec naslo. Pouceni: kdyz to nebude
> fungovat, tak nezoufat a prohledat archiv.

no dá se opravdu stáhnout RPM balíček dosfstools, který umí FAT32. Musí však
obsahovat program fsck.vfat (což většinou neobsahuje).

Nicméně v mém případě (na nějž odkazujete) mi nepomohl - na začátku toho
image s raw kopií FAT32 FS z paměťové karty byly samý jedničky a i když dál
se zbytky FAT tabulky našly, fsck.vfat to odmítl opravit. Já jsem díky
dokonalé fragmentaci data (se 100% úspěšností) "vystříhal" a uložil do
samostatných souborů (fotky JPEG).

Zdraví, Oak.