Namazu a CGI ?

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Neděle Srpen 31 12:47:51 CEST 2003

Naistaloval jsem si fulltextovy vyhledavac Namazu, se kterym jsem chtel
prohledavat lokalni disk. V prikazovem radku se mi vse darilo.
Vytvoreni indexu pro vybrane adresare, fungovalo take vyhledavani v
terminalu.
Problem mam vsak, pokud chci vyhledat browserem.
Otevru /var/lib/namazu/index/NMZ.head a zadam dotaz. Odpoved browseru je
nasledujici:
Není možné spustit zadaný příkaz. Soubor nebo adresář
file:/var/lib/namazu/index/{cgi}?query=&max=20&result=normal&sort=score
neexistuje.

Z dokumentace v tomto nejsem vubec chytry. Zkousel jsem nainstalovat
Namazu-cgi, ale protoze urpmi chtel naistalovat i apache, zvolil jsem
--nodeps. Jednalo se pouze o jediny soubor (namazu.cgi). Umisteno do
/var/www/cgi-bin/namazu.cgi.
Vysledek zatim zadny.  Nepostrci mne nekdo spravnym smerem?

MDK 9.1, Namazu 2.0.10

S pozdravem   Radomir Fojtik