spousteni DNS

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Srpen 31 19:34:18 CEST 2003

On Sun, Aug 31, 2003 at 07:01:51PM +0100, PETR wrote:
> Zdravim,
>
> nainstgaloval jsem i si SUSE 8.1 a na nej DNS a Apache. Oba je rucne
> spustim, ale nevim kde mam co zadat aby se mi spouseli po startu serveru.
>
> Dik Petr

Priznej se, ze jsi necetl ani jednu knizku o Linuxu?
Spousteci skript na apache  je v /etc/init.d/apache. Pri startu se spousteji
soubory pro dany runlevel (viz. /etc/inittab, ktery je default) a podle toho
cisla, rekneme 3, se podivejte do /etc/rc3.d/. Udelej si link na apache
a na dns podle vzoru ostatnich (S jako Start). Napr.

$ cd /etc/rc3.d
$ ln -s ../init.d/apache S99apache
$ ln -s ../init.d/named S98named

je treba zajistit i spravne ukonceni. Pridej do rc0.d a rc6.d linky na
/etc/init.d/ podle vzoru ostatnich (K jako Kill). Napr.:

$ cd /etc/rc0.d
$ ln -s ../init.d/apache K10apache

Upozornuji, ze SUSE to muze mit jinak. Treba muze mit ukoncovaci link K10apache
primo v /etc/rc3.d. Ale to vis lepe ty nez ja, dokumentaci k distribuci, kterou
pouzivas, jsi jiste cetl.

S pozdravem
-- Dalibor Straka