IMQ - device or resource busy

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Srpen 31 20:13:32 CEST 2003

Ondrej Puzman wrote:

>Zdravim,
>uz se tu peknou chvili trapim s rozbehnutim IMQ na jadre 2.4.21 (nebo
>2.4.22 - zkousel jsem oboji se stejnym vysledkem)
>Jadro bez problemu zkompiluji, ale kdyz dam modprobe imq, tak selze s
>nasledujici hlaskou:
>
>radius:/usr/src/linux# modprobe imq
>/lib/modules/2.4.21-C1/kernel/drivers/net/imq.o: init_module: Device or resource busy
>Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ parameters.
>      You may find more information in syslog or the output from dmesg
> [...]
Uz jsem se s tim zprostredkovane setkal - reseni zatim neznam.

1) dal jste make mrproper pred patchovanim, konfiguraci a prekladem?
2) patchoval jste jadro 2.4.21 skutecne patchem na jadro 2.4.21?
3) jakou mate verzi gcc?

Mimochodem, mate neco spolecneho s uzivatekem "N.e.o.c.z"
z czfree? Ten ma totiz stejnou potiz...

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035