RH9 IMQ howto?

Phill PedroPhill na seznam.cz
Neděle Srpen 31 23:33:07 CEST 2003

Zdravim,
    porad nemuzu rozchodit subj. nedokazal byste nekdo napsat strucne howto?

Mam RH9, kernel 2.4.21 z ftp.kernel.org

Ja jsem postupoval asi takto:
    1. Rozbalil jsem kernel do /usr/src/linux-2.4.21
    2. Patchnul jsem ho patchem "IMQ patch + iptables patch for 2.4.21" z http://trash.net/~kaber/imq/
    3. rozbalil jsem patch-o-matic do /usr/src/patch-o-matic
    4. rozbalil jsem iptables-1.2.8 do /usr/src/iptables (nepochopil jsem poradne README.IMQ....prejmenovat na userspace?:)
    5. spustil jsem patch ./runme.... OK
    6. make dep bzImage modules modules_install install

a vic nevim co. Este se musi asi nak patchnout iptables, asi to je ta pasaz co jsem moc nepochopil.

Dekuju za radu,
    Filip Jenicek