spustenie skriptu na DHCP-serveri pri prihlaseni stanice

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Prosinec 1 09:53:21 CET 2003

Martin Melkovič wrote/napsal:
: Prajem pekny den !
: Potreboval by som spustit externy skript na stroji kde bezi DHCPD a to hned
: ako sa objavi nova stanica v lease databaze.
: Viete prosim niekto o uz hotovom rieseni. (az tak sa mi nechce vytvarat novy
: skript nad zmenami dhcpd-lease-databazy).
: DHCP-server 2.0pl5-11 v debian/woody distribucii to podla vsetkeho vevie
: resp. neposkytuje.

   Jeden takový skriptík už mám hotový (na ISC DHCP 2, nad trojkovou
verzí to chodí taky). Můžu ho poslat.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>