mirne OT: kompatibilni DHTML vrstva

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 1 11:31:01 CET 2003

Dobry den,

omlouvam se za OT, lec nikde jinde neni tolik vseho schopnych lidi jako
tady.

Pokud schovam vrstvu pomoci

	theElement.style.visibility = show ? "inherit" : "hidden";

popr pro NN4+

	theElement.visibility = show ? "inherit" : "hide";

tak sice se mi dotycna vrstva schova, ale zustane tam volne misto a ja bych
potreboval, aby se text posunul nahoru, kdyz ty informace z one (relativni)
vrstvy uz tedy nejsou viditelne:

http://www.webreference.com/dhtml/hiermenus/inprogress/6/

U MSIE lze pouzit .display misto .visibility (viz link nize) a s tim se to
pak chova jak ma, tedy text se posune a prazdne misto tam neni. Jenze to
nefunguje u ostatnich browseru - jak to tedy je, dnesni browsery neumi
takovou uzitecnou vec nebo je na to nejaka mi dosud utajena vychytavka?

http://www.webreference.com/dhtml/column12/

Hledal jsem fakt kdeco, ale toto jedine schopne multiplatformni reseni z
roku 98 nefunguje s mozillou.

Jeste jednou se omlouvam za OT pokud to nekoho teda moc pohorsilo.

Diky moc, JL.