DCS S75 a kernel 2.6.x

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 12:46:21 CET 2003

Zdravim
chtel bych se vas zeptat, zda nekdo z vas rozchodil bud primo tenhle typ
fotaku, nebo nejaky jiny od Sony pod novou radou jader. Je to jedinej
problem kterej s timhle jadrem mam.
Kdyz zapnu fotak, tak mi ho jadro zcela zpravne nadetekuje, ale kdyz ho
chci pripojit tak mi to vypise ze /dev/sda1 neni "valid block device".
Modul usb-storage samozrejme zavedeny mam, generic scsi mam primo v jadre
a a UHCI-USB taky.

Nevite nekdo co s tim? Dik za odpovedi

Tomas

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na