DCS S75 a kernel 2.6.x

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 17:11:18 CET 2003

Diky za odpoved, aspon ted vim, ze v tom nejsem sam. Taky doufam, ze to v
nektere z dalsich verzi jadra uz bude v poradku.
Jedine co sem nekde nasel se tykalo nejakeho jineho fotaku a rozchodit to
slo nejakou upravou jednoho souboru jadra, ale do tohohle experimentovani
se mi moc poustet nechtelo.
Me to ten fotak normalne detekuje, napise ze je to zarizeni sda a ze ma
130MB, coz ma (128memory stick). Ale ani nahodou ho nepripojim ;(

Tomas

Dne Mon, 1 Dec 2003 14:36:39 +0100 napsal/-a Dave Lister
<dave na birko.cjb.net> zprávu následujícího znění:

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na