sendmail versus Win XP - zamčené mailboxy

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Úterý Prosinec 2 09:20:13 CET 2003

Hezký den,

Mám problém se Sendmailem ve spojení s WinXP.
Pokud se v klientovi na XP nepodaří stáhnout poštu (rychlost, kousnutí
systému, přerušení spojení, .. v celku je to jedno), tak mailbox na serveru
zůstane zamčený a já jej musím smazat (resp. přesunout jinam), poslat
testovací mail, aby se znovu vytvořil a pak následně nakopírovat tu
zálohovanou poštu. Je to ale nepříjemné, protože klienti neví, co se děje,
stále to po nich chce heslo a  oni mi pak nadávají.

Pro úplnost, v logu jsou tyto hlášky:
Mailbox is open by another process, access is readonly
Error opening or locking INBOX user=novak host=[xxx.xxx.xxx.xxx]
Login user=novak host=[xxx.xxx.xxx.xxx] no mailbox
Expunge ignored on readonly mailbox

Na jiném OS se mi to ještě nestalo, pouze na XP.
Na serveru běží RH9 a Sendmail.

Nesetkali jste se s tím někdo?

Díky za každou konstruktivní radu ....

Michal Nikitinský