zobrazeni pdf souboru

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Prosinec 2 12:28:31 CET 2003

Marian Cavojsky napsal(a):

>Skuste ist priamo cez pdflatex, len musite, mat spravne natavene cesty
>ku fontom v tetexu, aby vam zas tie fonty nerastroval.

cestu k fontum (jestli to jsou ty spravne) jsem testovala takto:

katerina na jean:/usr/local/teTeX/info> kpsewhich --show-path .tfm
.:/home/katerina/texmf/fonts/tfm//:!!/usr/local/teTeX/texmf-local/fonts/tfm//
:!!/usr/local/teTeX/texmf/fonts/tfm//:/var/tmp/texfonts/tfm//,

Zda se, ze na ceste nejake fonty jsou, ale se zobrazenim pdf stale
nejsem spokojena, soubor je sice
vetsi, ale kvalita se zda byt stejna.

--
Katerina Bubenickova