zobrazeni pdf souboru

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Úterý Prosinec 2 11:49:48 CET 2003

> Presne tak, pismo v pdf je zubate. dvi2ps presvedcovat
> nemusim, funguje
> dobre samo.  Tisky vypadaji hezky
> Zda se mi, ze asi ghostscript ty pdf neumi  vytvaret uplne dobre.

... tak tim bych si vubec nebyl jisty, ono v tisku to bude vypadat
samozrejne lip, protoze ten font bude urcite rastrovany na nejakych
300dpi, to jak i pri tom tisku vypada osklive by bylo videt az na
filmove osvitce nebo na CTP zarizeni, ikdyz je pravda, ze v samotnem
tisku to vetsinou malokdo pozna. To rozrastrovani pisma je skutecne
ten problem, a tato "osklivost" se v xpdf, acrobatu apod. jeste
"vynasobi" "prerastrovanim" pro ucel zobrazeni na prislusne periferii
(monitor) na 72-100dpi. A fujtajblici jsou na svete :-))
Nicmene stale si trvam na svem, problem je v tom, ze font neni
embedovan ve svem "nativnim"(s nejvetsi pravdepodobnosti Type 1
formatu, truetype nebo opentype nevim zda Tex (LaTeX) podporuje),
nybrz rozrastrovane do nejakeho Type 3 a toto neni o embedovani jako
takovem, ale predevsim o typech fontu, jejich kompletnosti, cestam
k nim, verzi ps a pdf souboru.

S pozdravem

Miloslav Synek

tel. : +420 318493730

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Svetlo na konci tunelu muze byt take reflektor protijedouci
lokomotivy......