[wichert na wiggy.net: [SECURITY] [DSA-403-1] userland can access Linux kernel memory]

Úterý Prosinec 2 13:17:32 CET 2003

On Tue, Dec 02, 2003 at 01:12:44PM +0100, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Hmm, ja jsem to cetl moc dobre. Co me stve je to, ze dle meho nazoru se
> to hodi do uplne jinych konferenci, nehlede na to, ze ten problem tu uz
> byl postnut.

Postnute bylo pouze oznameni o hacku. Debiani Admini se zminovali o
pravdepodobnem zatim neodhalenem lokalnim exploitu jadra, coz je jiste
dost zavazne.

Nicmene si take myslim, ze pisatel mel alespon prezvykat sdeleni do 2-3
srozumitelnych vet. A kdyby byl precizni, zjistil by stav u ostatnich
mainstream distribuci...

Toz to sem jiste parilo a formu snad muzem pisateli odpustit, ne? Nebo
ho chcete lyncovat (dokonce na to tady byl navrh pro rozsireni
Meta-FAQ)?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz