Problem s tiskem z WIN2k na Linux RH9, samba & cups

David Alimov david.alimov na centrum.cz
Úterý Prosinec 2 15:13:18 CET 2003

pekny den preji,
tak jsem pokrocil dale, asi velikym krokem.

Podarilo se mi sprovoznit tisk z Linuxu na tu moji sdilenou tiskarnu pres
sambu. V linuxu jsem si pripojil
tiskarnu pres SMB protokol a tiskne. Nastaveni je asi takoveto, tiskarna
HP dj940c je nainstalovana, tak aby
mela svuj ovladac, to je nutne aby se dalo tisknout i z lokalu. Pokud si
chci pripojit tiskarnu pres SMB, tak
ZDE je treba nastavit typ fronty RAW. A pak mi to tiskne i z linuxu.

Problem mam porad s WIN. I kdyz tam mam nastavenou frontu RAW, tak mi to
pise unsuported format. Zjistil jsem,
ze nektere WIN v tiskovem procesoru maji i neco jineho nez WINPRINT. Chtel
bych se zeptat zda nekdo nevi ci
mam odzkouseno, jestli je pro RAW tisk z WIN v tiskovem procesoru potreba
jeste neco jineho nez WINPRINT.

dekuji. s pozdravem.

--
Ing. David Alimov