[wichert na wiggy.net: [SECURITY] [DSA-403-1] userland can access Linux kernel memory]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Prosinec 2 17:45:06 CET 2003

  Zdravim,

> Postnute bylo pouze oznameni o hacku. Debiani Admini se zminovali o
> pravdepodobnem zatim neodhalenem lokalnim exploitu jadra, coz je jiste
> dost zavazne.
  Ne tak docela, kolega Honza Houstek posilal oznameni s predmetem:
    CAN-2003-0961
ktere bylo uplne jine kafe. Oznameni o chybe, odkaz, a v cem asi tak
muze byt problem a pripadny patch ktery chybu resi. Coz je o HODNE lepsi
forma. Zabere min mista, je cesky, k veci, a nejsou tam keci o nicem s
odkazem na binarni baliky pro distro ktere treba clovek vubec nepouziva.
Zatimco patch ktery resi pricinu je uzitecnejsi.
  Nehlede na to, ze se to opravdu hodi do uplne jinych konferenci.

> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz