Tradicni valky v linux na linux.cz

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 2 18:16:46 CET 2003

Dovolil bych si projevit svou neznallost - proc  se to oznacuje jako 64
bitove, kdyz IBM dela ty stroje jako 63(!) bitove? Teda jsem to nekde videl
na webu IBM, kdyz jsem hledal veci kolem vyvojovych prostredku Javy, tak
tam meli verze pro nekolik ruznych 63!!! bitovych stroju.

Tak nevim, budto tam meli sotka, nebo maji nektere stroje fakt 63 bit?

JL.

Odesílatel: Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz>
dovodite, ze bez platnych argumentu (a krome toho, ze tu mame Linux dlouho,
ze dlouho mame distribuce pro s390 apod., ze distributori tyto distribuce
oznacuji 64-bitove a takto je prodavaji, tak zadny technicky argument pro
podporu tvrzeni protistrany