wacom a dalsi

paolo.d na dopita.net paolo.d na dopita.net
Středa Prosinec 3 01:26:31 CET 2003

Preji hezky den

a mam par lamich dotazu. Pokud je tu nekdo z konve mandrake, tak se mu
omlouvam, ze uz je zna, ale nemam uspokojivou odpoved.  Potrebuji rozjet
dve veci, a sice Wacom Graphire II a SCSI kartu sym53c416 (mam pres ni
externi SCSI zipku). Zacnu u toho druheho, snad jednodusiho. Kdyz dam
modprobe sym 53c416, tak se zipka rozjede a vetsinou jsou prenosy (95 -
99%) v poradku. Zbytek pripada na zamrznuti systemu (nejcasteji pri
pouziti Krusadera)(tlacitko reset), nebo nesmyslne prenosy. Radeji
prenasim v zip formatu, abych pri rozzipovani
vedel, ze je prenos v poradku a neprenasi se blbosti. Zkusil jsem dle
informaci z abclinuxu.cz upravit modules.conf, ale neuspesne, respektive
to nic nedela. Je tam informace, ze by mohl byt problem v jadre. Je
pravda, ze v predchozim (Mdk9.1-2.4.21) to jelo v pohode. Uz jsem si
kvuli prenosum koupil Flashkartu, tak me to az tak neboli a navic si
kvuli tomu (a i dalsimu problemu) stale drzim i na kousku disku Mrkvosoft.
Druhy problem je s tabletem, viz subjekt. Ovladace linuxwacom-0.4.1 jsem
stahl i nainstaloval (mam i 0.5.2beta, ale  to jsem nezkousel). Rekl
bych, ze mi chybi nejaky posledni krok, ale netusim jaky. Kdyz tak
prosim soukrome, at mi tu nenadavaji. Prece nejaky linuxak pouziva tento HW.
Jsem opravdu jen typicky BFU user, ktery  nehodla studovat zdrojove
kody, to snad pred dvaceti lety, tak me berte s rezervou. Chci to jako
bezpecny, pohodovy desktop.

Dekuji

--
Paolo D.