FlightGear a SuSE 9.0

Luděk Šafář ludek.safar na suse.cz
Středa Prosinec 3 10:43:08 CET 2003

V St, 03. 12. 2003 v 08:40, Landa Martin píše:

> CD chybi muj oblibeny simulator FlightGear, ale kdyz jsem se podival na
> ftp.suse.com tak tam v distribuci ma byt. Dali ho jen na DVD, nebo se
> vubec nenachazi v CZ verzi SuSE 9?

V CR vychází na mediich to, co je v Nemecku distribuovano pod jmenem
SUSE LINUX 9.0 Professional Int2, ktery ma v sobe i cestinu - není
specialní distribuce pro CR. Soucasti instalacni krabice jsou CD i DVD,
krabici zacne SuSE CR distribuovat zitra.

Na CD se FlightGear nevesel,je na DVD - na prvnim CD je v souboru
INDEX.gz seznam vsech baliku a jejich umisteni.

--
Ludek Safar
SuSE CR