OT: cisco catalyst 2950 + sí»ová karta podporující VLAN

Stehlík Tomáą stehlik na oaza-net.cz
Čtvrtek Prosinec 4 08:07:12 CET 2003

Dobry den,

omlouvam se za off-topic, ale uz me nic nenapada. Mam cisco catalyst
2950 a integrovanou sí»ovou kartu Compaq NC7760 podporujici VLAN.
Potrebuji aby karta videla vsechny VLAN na switchi (1,2,3), ale
nefunguje to (i kdyz zrusim vsechny vlan a na serveru nastavim pouze
VLAN1). Na switchi jsem nastavil "switchport mode trunk" a predpokladam
ze 2950 umi uz pouze 802.1q. Rekl bych,ze mam problem v konfiguraci
karty, ale zkousel jsem to jeste s jinym switchem (Dell powerconnect) a
tam to chodi jak ma. Prohlizel jsem archiv konference,ale vsude je jen
"nastav port do trunku". Netusite, kde jeste muze byt neco spatne?

Diky

Tomas Stehlik

Daląí informace o konferenci Linux