Vytvoreni/ziskani souboru fonts.dir

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Prosinec 4 08:51:40 CET 2003

DukO napsal(a):

>Preji dobre rano,
>
>   mohl bych pozadat o radu, jak prijit k souboru fonts.dir v ardesari
>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/encodings/ ? Je-li to jednoduche, tak se omlouvam,
>ale mne to nepripadlo, coz, pravda, neni meritkem...

Ve svych zapiscich jsem nasla toto:
Jak pridat trueType fonty

vybrat adresar kde budou, treba /usr/share/fonts/default/TrueType
adresar kde jsou ty fonty musi uveden byt v /etc/X11/fs/config
neni-li tam, doplnit ho tam.
dat do toho adresare ty fonty co potrebuji nepotrebne smazat (neco tam
uz bylo)
zkontrolovat prava, aby byly pro vsechny pristupne na cteni

spustit v tom adrsari:  ttmkfdir > fonts.scale
vytvori se soubor fonts.scale
(jsou-li problemy mozno zkusit  ttmkfdir -c -p > fonts.scale)
Spustit: mkfontdir
vytvori se soubor fonts.dir
restartovat fontserver: /etc/init.d/xfs restart

ale stejne tim fontem nak nejde tisknout

--
Katerina Bubenickova