ADSL modem ASUS AAM6310EV

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Čtvrtek Prosinec 4 09:56:19 CET 2003

Presne tak :) vcera jsem to rozjel bez jedineho problemu - zvladne to i
zacatecnik co umi spojit tri kabely a natukat do browseru par veci ( je k
tomu cesky navod )

Jen me trochu prekvapil kabel dodavany telecomem.Telecom nedodava kabel s
koncovkou RJ45 (do splitteru) na jednom konci a na druhem s koncovkou RJ11
(do modemu) - naopak dodava klasicky kabel s koncovkami RJ11 na obou
koncich - od te doby uz vim, ze do RJ45 samice se da zasunout RJ11 samec a
ze to chodi jak ma :)

jeste k modemu - pro vase PC se to chova jako router, ktery mu da i IP
adresu (dhcp). Tudiz je to nezavisle na OS.

Honza