Re: cisco catalyst 2950 + sí»ová karta podporující VLAN

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 4 17:54:14 CET 2003

On Thursday, December 04, 2003 8:07 AM [CET], Stehlík Tomáą  wrote:

> Dobry den,
>
> omlouvam se za off-topic, ale uz me nic nenapada. Mam cisco catalyst
> 2950 a integrovanou sí»ovou kartu Compaq NC7760 podporujici VLAN.
> Potrebuji aby karta videla vsechny VLAN na switchi (1,2,3), ale
> nefunguje to (i kdyz zrusim vsechny vlan a na serveru nastavim pouze
> VLAN1). Na switchi jsem nastavil "switchport mode trunk" a
> predpokladam
> ze 2950 umi uz pouze 802.1q. Rekl bych,ze mam problem v konfiguraci
> karty, ale zkousel jsem to jeste s jinym switchem (Dell
powerconnect)
> a tam to chodi jak ma. Prohlizel jsem archiv konference,ale vsude je
> jen "nastav port do trunku". Netusite, kde jeste muze byt neco
spatne?

na 2950 s normalnim IOSem (:-)) staci jen ten 'switchport mode
trunk' - alespon tak mi to chodi v pripojeni na cisco routery. S
Linuxem jsem zatim nezkousel.

Problem zrejme muze nastat s defaultni VLAN - pokud switch jako
default pouvazuje jinou VLAN nez Linux pak je problem. Na switchi lze
nastavit pomoci
'switchport trunk native vlan XY' (pokud se nepletu)

D. Toman

Daląí informace o konferenci Linux