img subory z windows clone cd

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Čtvrtek Prosinec 4 19:24:45 CET 2003

Ahoj,

04. pro (Čtvrtek) v 09:12:31 CET 2003, dusan na printsoft.cz napsal(a):
> No prave ze sa to tvari ze nevytvara. Vytvara nejaky jeho vlastny raw
> a k nemu pridava informacny .ccd subor kde ma dalsie informacie o
> tych raw datach. Skusil som ten raw vypalit na cdrw a nedokazem ho
> precitat, cize iso to hold asi nebude.

Tak jsem vytáhnul knížku o pálení a tam jsem se dozvěděl:

Čtení a zápis DAO-RAW. Data se zapisují bit po bitu i s případnými
chybami (tím se obejdou např. různé ochrany). Režim zápisu RAW musí
podporovat jak software tak vypalovačka.

Clone CD:

V případě, že chcete, aby jste image CD vytvořený pomocí tohoto
programu vypálili i jiným programem zaškrtněte volbu Create "Cue-Sheet"

      S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************
 * WWW.Seif.CZ