proxy umoznujici prepis obsahu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 4 19:40:10 CET 2003

> Odesílatel: pavel <pavel na ogi.cz>
> Hledal jsem program, ktery pro toto pouzit, skoncil jsem jak jinak u
squida.

squid nee...

> Bohuzel mnou nalezene nejlepsi reseni spociva v pouziti volby
redirect_program
> a prepisu prislusne url na nejaky vlastni script v php. Ten si sam vyzada

> cilovou stranku, predzpracuje ji a posle zpet squidu.

www.zope.org a modul KebasData nebo mozna by stacil i Zclientmethod. Jinak
Zope vam ho umi naservirovat i jako open office dokument ci PDF, proste jde
s tim delat cokoli si vzpomenete. A jeste tem vykradanym strankam muzete
dat vlastni, uplne jiny design.

> Toto reseni mi pripada zbytecne komplikovane (vyzaduje navic aktivni
ucast
> webserveru), doufal jsem ze squid si stranku stahne sam a nasledne ho
predam
> nejakemu svemu scriptu a teprve jeho vystup se posle uzivateli.

squid je na uplne neco jineho. To uz byste spis uspel s apachem a mod_proxy

JL.