Lze nejak zabranit pretizeni SMTP serveru

Čtvrtek Prosinec 4 23:56:00 CET 2003

On Thu, Dec 04, 2003 at 03:02:16PM +0100, Antonin Mares wrote:
> Dobry den,
> co je mi znamo, tak treba v sendmailu lze nastavit velikost load average,
> ktera kdyz je prekrocena tak server odmita prijdout dalsi smtp konexi,
> dokud load neklesne.

Hranice jsou tam 2. Pri dosazeni prvni to zacne strkat vsechno do fronty
a prestane dorucovat. Pri dosazeni druheho limitu to zacne odmitat
uplne. Pro M4 soubor je to:

define(`confQUEUE_LA', `4')dnl
define(`confREFUSE_LA', `25')dnl

Nicmene vhodnejsi misto je sendmail na linux.cz.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz